Vandaag bereikte ons het droevige bericht dat op zaterdag 31 juli 2021 op 88 jarige leeftijd oud voorzitter Dries van Klompenburg is overleden.

Als we het hebben over de voorzitter van de Oranjevereniging dan hoor je nog vaak de naam Van Klompenburg noemen. Vele jaren heeft hij op meer dan voortreffelijke wijze onze vereniging geleid. Een gezond financieel beleid was een van zijn stokpaardjes en daar plukken we nu nog elke dag de vruchten van.

Voor zijn inspanningen voor het verenigingsleven, is hij bij zijn afscheid als onze voorzitter benoemd tot lid in de Orde van Oranje Nassau.

Wij wensen de familie veel sterkte toe met dit grote verlies.

Bestuur Oranjevereniging Nunspeet

Op de foto: Dries van Klompenburg en zijn vrouw genieten op Koningsdag 2014 van een oranjebittertje na de aubade op het Marktplein.