Oranjeloop

Nou het was wel even een gedoe. Het mooie is dat we een record aantal deelnemers hadden ruim 350. Wat minder is dat we daardoor een beetje overvallen werden daardoor even te weinig inschrijfformulieren en we moesten nog wat startnummers zoeken. Hierdoor zijn er wat dubbele nummers uitgegeven, daar hebben we een 1 voorgezet. We gaan de komende tijd een en ander evalueren zodat we volgend jaar hier niet meer tegen aanlopen.

Tot overmaat van ramp hield onze eigen tijdwaarneming er ook mee op. We hebben zo goed mogelijk de tijden verwerkt maar we missen er nog wel een aantal. De tijd die je gelopen hebt heb je vast wel op STRAVA. Je mag die tijd aan ons doorgeven dan verwerken wij die de komende tijd nog in de uitslagen.

Alle atleten, Running Nunspeet, Running Movement Nunspeet, verkeersregelaars, toezichthouders, inschrijfdames, tijdwaarnemers, parcoursopbouwers, voor- en achterfietsers, fotografen, speaker, sponsoren en iedereen die we vergeten zijn hartelijk dank zonder jullie was dit niet gelukt!

Klik hier voor de uitslagen: 2024-04-18 uitslagen oranjeloop 2024 VERSIE 2.1

Fotograaf Herman Evertse: