Vlaggen met wimpel (voor de jarige en voor elkaar)

9.45 – 10.00 uur  Klokken luiden

10.00 uur  afstemmen op RTV Nunspeet (via kabel, website, App en facebook)

Nationale Aubade met het zingen van het Wilhelmus met Medewerking van het Koninklijk Concertgebouworkest.

Aansluitend op RTV Nunspeet, korte toespraken van:

Oranjevereniging Elspeet (Marceline Buurman)

Oranje- en Ijsvereniging Vierhouten (Rinus Keijl)

Buurtvereniging Hulshorst (Ruud van der Horst)

Oranjevereniging Nunspeet (Henry Stulen)

Burgemeester Van der Weerd

Knutselwedstrijd Oranjevereniging Nunspeet.

Maak een mooie kroon, zet deze op en maak een originele foto. Stuur de foto van jou met jouw kroon naar oranjeverenigingnunspeet@gmail.com. Dit kan tot maandagavond 27 april 2020.

Op Koningsdag worden er traktaties uitgedeeld aan de.verzorgingshuizen in Nunspeet voor de bewoners en zorgpersoneel. Namens de Oranjevereniging Nunspeet.

De traktatie is beschikbaar gesteld door Bakkerij Docter.

Deze Koningsdag is anders dan normaal in verband met het corona virus. Vanuit huis, balkon of tuin wordt er stil gestaan bij de verjaardag van onze Koning.  Heeft u een leuke foto of filmpje gemaakt tijdens deze Koningsdag ( bijvoorbeeld bij het zingen of spelen van het Wilhelmus tijdens de Nationale Aubade) stuurt u deze dan door naar oranjeverenigingnunspeet@gmail.com of naar onze facebookpagina.

Tot slot leeft het bestuur van de Oranjevereniging Nunspeet mee met de mensen die een extra moeilijke tijd hebben omdat ze de afgelopen weken iemand hebben verloren of mensen in de omgeving hebben die ernstig ziek zijn.