Het bestuur van de Oranjevereniging Nunspeet is weer behoorlijk uitgebreid.

Na het vertrek van de ex-voorzitter Kees van der Streek, na maar liefst 43 jaar, bleven Jacolien Ponsteen en Henry Stulen met slechts twee bestuursleden over maar het tij is gekeerd.

Henry Stulen werd de nieuwe voorzitter en Jacolien Ponsteen deed het secretariaat en penningmeesterschap. De inzet was nog steeds om een mooi feest neer te zetten op Koningsdag 2018. Een feest voor alle inwoners van Nunspeet en omstreken.

Nadat de eerste aanzet hiertoe was gemaakt meldden zich spontaan drie nieuwe bestuursleden. Martine Kolk, Beryl Lammers en Miriam Lauwen zijn de nieuwe bestuursleden die het bestuur zijn komen versterken. Het secretariaat werd overgenomen door Martine Kolk.

Op 27 april 2018 is het dan weer zover.

Het programma staat in concept klaar. De eerste reserveringen voor artiesten en andere zaken zijn al rond. De avond voor Koningsdag zal er samen met de Harmonie Nunspeet weer een King’s Night worden gehouden in Veluvine. Een succesvolle samenwerking die in 2017 leidde tot een geweldige avond. Op Koningsdag zullen de vrijmarkt, kleedjesmarkt en de rommelmarkt als vanouds weer voor een gezellige drukte zorgen. Het conceptprogramma voorziet verder in doorlopende activiteiten over de hele dag in het centrum van Nunspeet. Voor de ouderen zal opnieuw een avondprogramma worden georganiseerd en in de middag zal er ook vermaak zijn in enkele zorginstellingen.