Begin de viering van Koningsdag 2019 op een feestelijke wijze!

Genieten van muziek, entertainment en een lekker drankje, dat is A King’s Night Special, georganiseerd door de Oranjevereniging Nunspeet en de Harmonie Nunspeet.

Het orkest van de Harmonie wordt omgeturnd tot een heuse bigband, met een strakke trompetsectie, slagwerk met een drive, swingende saxofoons en virtuoze klarinetten. O.a. nummers als; Alles is Liefde, Hemel en Aarde, Laat me, Proud Mary, I will survive, I’ve got the music in Me en een André Hazes medley komen aan bod.

Dit jaar wordt het orkest weer ondersteund door muzikanten van de popschool in Harderwijk en Thomas Heijkoop en Harriët Vijsma.

De Afterparty  wordt verzorgd door depianoshow.nl die al ongeveer 10 jaar letterlijk ‘toonaangevend’ is en daarmee de meest succesvolle en meest geboekte pianoshow van Nederland. Depianoshow.nl onderscheidt zich door het interactieve karakter en de talentvolle vaste muzikantenbezetting. Geen verzoeknummer is te gek voor deze populaire muzikanten, dus u vraagt, zij spelen!

De entree is GRATIS.

Er wordt op toegezien dat er geen alcoholische drank wordt verstrekt aan personen onder de 18 jaar en/of aan hen die al in kennelijke staat verkeren. Doorgeven van drank aan personen onder de 18 jaar is niet toegestaan. Er kan gevraagd worden naar je legitimatie. Vanaf 18 jaar worden er polsbandjes uitgegeven.

Bekijk hier de PROMO