Begin de viering van Koningsdag, op donderdag 26 april, op een feestelijke wijze!

Genieten van muziek, entertainment en een lekker drankje, dat is A King’s Night Special, georganiseerd door Harmonie Nunspeet en de Oranjevereniging Nunspeet.

Net als vorig jaar wordt het orkest van de Harmonie omgeturnd tot een heuse bigband, met een strakke trompetsectie, slagwerk met een drive, swingende saxofoons en virtuoze klarinetten.

Dit jaar wordt het orkest weer ondersteund door muzikanten van de POPSCHOOL in Harderwijk, maar ook door pianovirtuoos KEVIN SIEBELINK die ook na afloop de afterparty  “De Pianoshow.nl” zal verzorgen.

Het voorprogramma en pauzeprogramma wordt ingevuld door de lokale band HOW AM I DRIVING.

Entreekaarten à € 5,00 zijn vooraf verkrijgbaar bij de kassa van Veluvine en ’s avonds bij ingang van Veluvine of via de website: www.veluvinenunspeet.nl

Kinderen tot 18 jaar hebben gratis toegang.

Zaal open 19.30 uur.

Er wordt op toegezien dat er geen alcoholische drank wordt verstrekt aan personen onder de 18 jaar en/of aan hen die al in kennelijke staat verkeren. Doorgeven van drank aan personen onder de 18 jaar is niet toegestaan. Er kan gevraagd worden naar je legitimatie. Vanaf 18 jaar worden er polsbandjes uitgegeven.