Afgelopen vrijdag hebben Kees van de Streek (voorzitter) en Jacolien Ponsteen (penningmeester) een cheque ter waarde van € 1.000,00 in ontvangst mogen nemen voor Koningsdag 2017.

Uit de winst die overblijft, na aftrek van onkosten en reserveringen, worden door Kringloop Centrum De Cirkel  jaarlijks schenkingen gedaan aan stichtingen en verenigingen.

Negentig procent van de nettowinst gaat naar doelen in de gemeente Nunspeet, omdat de inwoners daarvan de grootste toeleveranciers en afnemers zijn, en de overige tien procent gaat naar doelen buiten de gemeente.

Over 2016 was er € 20.000 te verdelen.

Het bestuur wil het Kringloop Centrum De Cirkel nogmaals bedanken voor de schenking en we beloven dat we er op Koningsdag een mooie activiteit voor zullen organiseren!

imgp7526 imgp7531