Een uniek Popconcert in Veluvine woensdag 26 april vanaf 20.00 uur.

Op de avond voor Koningsdag, 26 april, organiseert de plaatselijke Harmonie, in samenwerking met de Oranjevereniging een speciaal koningsnachtconcert. Dit concert ”A King’s Night Special” belooft een avond vol geweldig entertainment te worden in de grote zaal van Veluvine.

De zaal zal dit keer voornamelijk gevuld zijn met statafels en een bar. Zitplaatsen zullen dus beperkt zijn. Echter, door de muziek van het orkest, de band en de vocalisten, zult u niet lang stil staan.

Het orkest laat zich namelijk van haar meest swingende kant zien en horen. Zo wordt er deze avond vrijwel alleen maar moderne popmuziek ten gehore gebracht.

Het orkest wordt op deze avond muzikaal aangevuld door leerlingen en leerlingen van de Popschool Harderwijk. Als vocaliste is ondermeer de bekende Nunspeetse zangeres Marjolein van Ledden uitgenodigd. Zij heeft al eerder met het orkest opgetreden, ondermeer tijdens het Jubileumconcert van de Harmonie in 2014. Als mannelijke zanger is Thomas Heikoop uitgenodigd.

Het belooft een waar spektakel te worden. Dit concert vormt de ideale manier om uw Koningsdagviering af te trappen. In verband met de te verwachten belangstelling voor deze avond, is het van belang dat u ruim van te voren uw kaarten bestelt bij de Veluvine. Deze kosten €5 euro per stuk. Kaarten zijn ook te bestellen via de website van de Veluvine. Kinderen tot en met 14 jaar hebben gratis toegang.