Het volgende staat geschreven op de website van de K.B.O.V. (Koninklijke Bond van Oranje Verenigingen) de overkoepelende organisatie van Oranjeverenigingen in Nederland:

“Tot op heden is ons nog geen nadere informatie over de juiste tijden van de ceremonies op 30 april bekend. Ons is toegezegd dat tijdens de extra ledenvergadering op 18 februari er van de zijde van het Nationaal Comité alle relevante informatie bekend gemaakt zal worden.”

Het bestuur van de Oranjevereniging Nunspeet zal deze extra ledenvergadering op 18 februari  in Woudenberg bijwonen.  Op basis van de informatie die deze avond wordt ontvangen en een gesprek met de Oranjeverenigingen van de kernen Hulshorst, Elspeet, Vierhouten en Burgemeester van Hemmen op 26 februari, zullen knopen doorgehakt worden over de invulling van het programma.

Via deze website zullen de details van het programma op en rondom Koninginnedag 2013 zo snel mogelijk bekend gemaakt worden.

KBOV